Κυριακή, 8 Ιουλίου 2012

Η Επιστήμη του Αντίχριστου


Είναι πολύ ενδιαφέρον μέσα από την άποψη της Εσωτερική Επιστήμης να δούμε την Σύγχρονη Επιστήμη, που όπως πολλοί από εμάς μπορούμε να διαπιστώσουμε, δεν εξυπηρετεί τον Άνθρωπο και το Πνεύμα αλλά έχει εκπέσει. Το συγκεκριμένο άρθρο φιλοξενεί ένα απόσπασμα από ένα βιβλίο εσωτερικό για το οποίο ο καθένας μόνο και μόνο από τον τίτλο του, λόγω φυσικά των παγιωμένων πεποιθήσεων που έχουμε, θα αμφισβητούσε εύκολα. Αυτό το βιβλίο μιλάει για Ιατρική, και είναι ενδιαφέρον να δούμε πως βάλλει κατά της Συμβατικής Ιατρικής, με πολλά επιχειρήματα που όπως θα διαπιστώσετε είναι βάσιμα. Δεν προσπαθώ εδώ να βάλω σε ένα και μόνο καλούπι όλη την Επιστήμη, αλλά και ούτε όλη την Ιατρική, αυτό θα ήταν άδικο. Αλλά τον χρηματισμό και την αχαριστία των μεγάλων συμφερόντων, που θέλουν να βγάλουν την Πάνσοφη Αρχαία Ιατρική έξω από την ζωή μας και δεν φαίνονται να ενδιαφέρονται για το καλό μας.


(το παρών άρθρο είναι μεταφορά από παλιό ιστολόγιο 19/06/11)

 
ΠΡΟΛΟΓΟΣ  απο το βιβλίο της ΑΠΟΚΡΥΦΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ
Από τον Δάσκαλο ΓΚΑΡΓΚΑ ΚΟΥΙΤΣΙΝΕΣ[1].


Έχω διαβάσει ποικιλία γραπτών σε περιοδικά, εφημερίδες ιλουστρασιόν και άλλα όργανα πληροφόρησης σε σχέση με τις ανησυχίες της επίσημης επιστήμης (σύγχρονης ιατρικής) για να γνωρίσει της φαρμακευτικές ιδιότητες πολλών φυτών και ποτών που ταπεινοί άνθρωποι από όλα τα γεωγραφικά πλάτη χρησιμοποιούσαν από αμνημόνευτων χρόνων με εκπληκτικά αποτελέσματα.

Η ιατρική αξία πολλών σπιτικών φυτών, των οποίων οι θεραπευτικές αξίες έχουν κληροδοτηθεί από γενιά σε γενιά μεταξύ των νοικοκυρών, απασχολούν ξανά τους άντρες των εργαστηρίων. Η υψηλή επιστημονική αξία των φαρμακευτικών συστατικών που έχουν χρησιμοποιηθεί ωφέλιμα από τους αρχαίους καιρούς από σοφούς θεραπευτές[2], δεν έχει γίνει ειλικρινά αποδεχτή, λόγω των πιστεύω ότι τα παρασκευάσματα σε πρωτόγονα δοχεία  (πήλινα δοχεία) είναι γεμάτα με μικρόβια και βρωμιές.

Τεράστια ποσά χρημάτων ξοδεύονται ετησίως σε όλους τους οικονομικούς προϋπολογισμούς του κόσμου για να ασκήσουν επιρροή πάνω στους ανθρώπους, για να εξαλείψουνε την υψηλά θεραπευτική χρησιμότητα των φυτών και των εύκολων παρασκευασμάτων τους, για να επωφεληθούν αποκλειστικά τα μεγάλα εργαστήρια των εμπορικών κοινωνιών  που σφετερίζονται το δικαίωμα να περιθάλπουν την ανθρωπότητα, υποτιμώντας τους φυσικούς τρόπους που οι αναλλοίωτοι νόμοι μας δίνουν.

Αυτή η αλλαγή κατεύθυνσης προς την Πραγματικότητα την ίδια, μου έφερε ως συνέπεια τα αντίποινα, τις προσβολές, την λοιδορία, τον εξευτελισμό και έτσι έπρεπε να γίνει επειδή ο κόσμος θέλει μόνο τα του κόσμου· ο κόσμος δεν θέλει σχέσεις με αυτούς που διαχωρίστηκαν από αυτόν. Επίσης, η Βίβλος μας διδάσκει, ότι οι εχθροί της ψυχής είναι  «ο δαίμων, ο κόσμος και η σάρκα» δηλαδή, αυτός ο κόσμος στον οποίο ζούμε, μεγαλώνουμε και εξελισσόμαστε. Τώρα παίρνουμε θέση εμπροσθοφυλακής[3], για την υπεράσπιση της Αλήθειας και του Καλού, και από εκεί θα είναι δυνατόν να βοηθήσουμε τους μικρούς αδελφούς που ακόμα φιλονικούν ανάμεσα στα κόσμια πράγματα,  τους οποίους η Μάγια[4] (η παραίσθηση) κρατά φυλακισμένους. Εδώ είμαστε σε αυτή την σκληρή μάχη, δίνοντας το καλό στους άλλους και λαμβάνοντας το κακό από τους όμοιούς μας, ή με άλλα λόγια: καλοσύνη και ευσπλαχνία, φως και ειρήνη, σε αντάλλαγμα για μίσος, με όλη την αυλή της επαίσχυντης προέλευσης! Αυτή είναι η μάχη της ανώτερης φύσης του ανθρώπου ενάντια στον κόσμο, τον δαίμωνα και την σάρκα.

Η Φύση χρησιμοποιεί έναν ακριβή τρόπο για να πείσει τους πεισματάρηδες και τους μοχθηρούς: τον Χρόνο. Εμείς περιμένουμε με απόλυτη σιγουριά, την παραδειγματική διαδοχή του χρόνου, άσχετα με το πώς οι αδύναμοι ή οι κατώτεροι, οι νοητικά καθυστερημένοι και οι σκληρόκαρδοι αντιδρούν, με το μένος της ανικανότητας τους, με διαφωνίες ή με φθόνο. Δικαιολογημένα μας λέει ο προφήτης της αποκάλυψης: «Είναι γλυκά στο στόμα και πικρά στην κοιλιά». Όλα αυτά τα πράγματα ανήκουν στην καθημερινή ζωή, και καθένας ενεργεί μέσα στο κακό, λόγω της αγάπης στην ιδιαίτερη του πίστη.


ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΆΡΡΩΣΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΤΑΓΗΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ. ΕΝΩ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΝΑ ΚΗΡΥΤΤΕΙΣ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑΣ. Επειδή σήμερα είναι έγκλημα να θεραπεύουμε τους αρρώστους, για να μην επισύρουμε μια αποδοκιμασία του ανθρώπινου νόμου, δίνουμε αυτό το βιβλίο στην ανθρωπότητα με βαθιά αισθήματα ευσπλαχνίας.

Χρειάζεται να έχουμε πολύ κουράγιο και μια αγάπη δίχως όρια για την ανθρωπότητα  για να δωρίσουμε αυτές τις διδασκαλίες που παρασέρνουν τα πάντα, διότι θα προκαλούν μια σύγκρουση στην ματαιόδοξη δομή  της αλλοπαθητικής [5] ιατρικής. Η ιατρική επιστήμη –ο «Αντίχριστος», όπως αποκαλείται στην Βίβλο- έχει δυνάμεις εξαπλωμένες πάνω στη γη που εξουσιάζουν σε όλα τα κοινωνικά επίπεδα με την επιρροή που της παρέχει ο φόβος του πόνου και του θανάτου. Κάποιος πάει στο γιατρό αγωνιωδώς, σαν μια ανάγκη που είναι αναντικατάστατη, σαν μια δέσμευση που τον υποτάσσει. Ενάντια στις ασθένειες και τις συνέπειες τους, στον πόλεμο και στην ειρήνη, μάχονται ο μεγάλος και ο μικρός, ο φτωχός και ο πλούσιος, ο ταπεινός και ο δυνατός. Μόνον στο μαστίγωμα του πόνου και τα άγχη για την θεραπεία του η ανθρωπότητα είναι κομμουνιστική[6]. Αυτή είναι μια χειροπιαστή απόδειξη ότι ο πόνος λυτρώνει, ακόμα και αν δούμε την έκφραση από την υλιστική πλευρά, και ότι η ζωή είναι μόνο μια ευκαιρία δοθείσα σε μας για να μας εξαγνίσει, για να μας θεοποιήσει, για να γνωρίσουμε μέσα μας, τον ίδιο μας τον εαυτό.

Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΚΑΒΕΙ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ. ΟΙ ΜΠΡΑΒΟΙ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ. ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΛΕΊΨΟΥΝ ΠΟΤΕ, ΚΑΙ ΟΙ «ΓΙΑΤΡΟΙ» ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΝ. Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΝΟΠΩΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΘΕΪΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΑΤΙΜΩΡΗΤΑ.

Είναι προφανές, δεν μπορούμε να το αρνηθούμε, από την πλευρά των ανιδιοτελών ευεργετών της ανθρωπότητας, των ανδρών της υπηρεσίας που έκαναν την ζωή τους ένα αποστολάτο[7] ελεημοσύνης, οι οποίοι είναι πολλοί και δεν θέλουμε να  αναφερθούμε υπεροπτικά, υπερέχουν των ανάξιων εκμεταλλευτών, των ανεπιθύμητων βοτανολόγων, των δυστυχισμένων μάγων, των γαληνών[8] δίχως συνείδηση και δίχως προφυλακτικά μέτρα.

Είναι επίσης αλήθεια ότι η σοφία δεν είναι αποκλειστικό χαρακτηριστικό των πανεπιστημιακών κολεγίων. Η πραγματική σοφία ανέρχεται στην επιρροή του πνεύματος · απορροφάται στις πηγές της Θεϊκότητας · μαθαίνεται στις ανώτερες σχολές τις Ψυχής. Αυτού του τύπου οι σοφίες περιέχονται σε αυτό το βιβλίο, και για να το αποδείξουμε είναι αρκετό να διαβάσουμε το περιεχόμενό του απερίσπαστος, γαλήνια, δίχως εμπόδια.

Όταν ο Δάσκαλος ΣΑΜΑΕΛ ΑΟΥΝ ΒΕΟΡ επιβεβαίωσε ότι η επίσημη επιστήμη έχει αποτύχει και ότι η ιατρική του μέλλοντος θα είναι η «Στοιχειοθεραπεία», δεν  ανακοινώνει μια καταγραφή αδικαιολόγητης εχθρότητας, αλλά την αυθεντική πραγματικότητα ενός κοσμικού γεγονότος το οποίο θα εκπληρωθεί σύντομα όταν το έτος 1962 θα ξεκινήσει την ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΟΥ, και ότι ήδη έχουμε καθαρές εκφράσεις σίγουρων προγνωστικών.

Οι σύγχρονοι βιοχημικοί μελετούν τα επαγγελματικά μυστικά των «μάγων» και αλλάζοντας την πενικιλίνη με βότανα των Ζός (θεραπευτών της Αζάντας, στην Κεντρική Αφρική).

Οι αυτόχθονες φυλές του Άνω Αμαζονίου είναι αναγκαίες από τους επιστήμονες που εξερευνούν την ζούγκλα για να εξασφαλίσουν την αποκάλυψη των μυστικών τους.  Οι Μαρρουγίτες, μάγοι των Βουσμάνων (της Αυστραλίας) ξεκινούν να δίνουν μυστικές διδασκαλίες στους πανεπιστημιακούς γιατρούς.

Στο Βασιλικό Κολέγιο των Γιατρών του Εδιμβούργου, διάσημου Σκωτικού Πανεπιστήμιου, οι καρκινολόγοι κάνουν επιστημονικές έρευνες με την φόρμουλα του μυστικού των Χιβάρων από το Εκουαδόρ· και οι Βρετανοί γιατροί πειραματίζονταν με μια άλλη φόρμουλα των ίδιων Χιβάρων, με την οποία μείωναν το κρανίο των εχθρών τους στο μέγεθος ενός μήλου, μιας και οι επιστήμονες πιστεύουν ότι με τον ίδιο τρόπο μπορούν να μειώσουν τα καρκινογεννή κύτταρα. Εδώ είναι το μεγάλο λάθος: οι φόρμουλες της Φύσης ούτε να νοθευτούν μπορούν ούτε είναι δυνατόν να τους δοθεί μια διαφορετική χρήση.

Είναι πολύ γνωστό το γεγονός του Σέρβου χωριάτη που έβαλε τον Φλέμινγκ στο σωστό δρόμο για να ανακαλύψει την Πενικιλίνη, μυστικό της Φύσης. Οι μεγάλοι μονοπωλιακοί[9] παραγωγοί της πενικιλίνης είχαν την τύχη να ψάξουν την συνεργασία των αποστολικών κοινοτήτων για να πάρουν από τους Ινδιάνους γιατρούς την αποκάλυψη των θεραπευτικών τους μυστικών, όπως το «πιτούρε[10]», που κατέχουν οι Βουσμάνοι Ινδιάνοι, που επιτρέπει να θεραπευτούν οι πληγές των λεπρών και τα καρκινογεννή έλκη.

Το Σαρσαπαρίγια[11] χρησιμοποιείται από τους Καγαουάγιας[12] για να καταπολεμήσουν τις αδυναμίες γενικά μέσω του εξαγνισμού του αίματος. Τώρα αυτό το πολύτιμο φυτό είναι σημαντικό γιατί ανακαλύφθηκε ότι είναι ισοδύναμο με την τεστοστερόνη, την ανδρική ορμόνη, ρυθμίζοντας την σεξουαλική ζωή και την ζωτικότητα όλου του οργανισμού. Άλλα αναρίθμητα φυτικά προϊόντα είναι αντικείμενα εξέτασης, και πολλές εφαρμογές πανάκειες των εργαστηρίων.

Η άγνοια των νόμων της Φύσης στην αξιοποίηση των φυτών, δημιουργεί πολλά λάθη. Για να μπορεί το γάλα του «Ιγκερόν[13]», για παράδειγμα, να είναι πλήρως αποδοτικό, χρειάζεται να εξαχθεί στη χάση και να το πιούμε στη βάση του δέντρου. Διαφορετικά είναι νοθεία και χάνει τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Σε αυτή την ανυπολόγιστη πραγματεία απόκρυφης ιατρικής και πρακτικής μαγείας όλα τα ανθρώπινα όντα θα βρούνε την αληθινή λύση ενάντια στο μαστίγωμα των ασθενειών και το δώρο ενός άγνωστου κόσμου σοφίας. Μπροστά στην πραγματικότητα αυτού του κόσμου όλες οι ματαιότητας υποχωρούν.

Εάν οι γιατροί πραγματικά ήθελαν να είναι αληθινοί επιστήμονες, να είναι μάγοι της φύσης με όλη την υπερηφάνεια, δεν θα αμφέβαλλαν στο να εμπλουτίσουν τα απομεινάρια της επιστήμης τους, με το να δώσουν λίγο προσοχή στην απόκρυφη σοφία. Η Στοιχειοθεραπεία αποκαλύπτεται για πρώτη φορά σε αυτό το βιβλίο, και αν και είναι πολύ αρχαία, καλείται να καταλάβει μια επίλεκτη θέση για τα δικαιώματά της, στο κονσέρτο της δημόσιας Υγείας. Αλλά αυτή δεν είναι η μόνη ανθρωπιστική και επιστημονική του αξία, η εμφάνιση του και η μετάδοση του, θα προτρέψει τους απλούς ανθρώπους που καταστρέφουν το ηθικό τους πέφτοντας στην παράβαση αισχρών πρακτικών, που απαντώνται μαζικά στην επονομαζόμενη λογοτεχνία της διαβολικής μαγείας, της μαύρης μαγείας, που είναι η εύκολη επικαρπία των εκδοτών και των βιβλιοθηκάριων.

Ο Αξιοσέβαστος Δάσκαλος ΣΑΜΑΕΛ ΑΟΥΝ ΒΕΟΡ, Μυημένος στα Μεγάλα Μυστήρια, ο πιο ταπεινός και ανιδιοτελής μεταξύ των ανθρώπων, δίνει στην ανθρωπότητα το δέκατο βιβλίο του, την «Πραγματεία Απόκρυφης Ιατρικής και Πρακτικής Μαγείας», ως μία κατεύθυνση για τους νέους επιστημονικούς αναβρασμούς σε αυτή την σταυροφορία ενάντια στο μαστίγωμα των ασθενειών του σώματος και της ψυχής.




[1] GARGHA KUICHINES
[2] Νατουρίστες = naturistas
[3] Στο πρωτότυπο: vanguardia δηλαδή αβαν-γκάρντ
[4] Maya > από την σανσκριτική λέξη माया : παραίσθηση, όνειρο, δυϊκότητα και Σύμπαν. Όχι ο πολιτισμός.
[5] Το λεξικό Random House Dictionary της Αγγλικής Γλώσσας ορίζει την αλλοπαθητική σαν "τη μέθοδο αγωγής νόσων με τη χρήση παραγόντων που παράγουν συμπτώματα διαφορετικά από αυτά της ίδιας της νόσου (σε αντιδιαστολή με την ομοιπαθητική)". Η λέξη επινοήθηκε από τον ομοιπαθητικό Samuel Hahnemann σαν ένας χαρακτηρισμός όσων δεν είναι ομοιπαθητικοί. Αναφέρεται στην συμβατική ιατρική.
[6] Στο πρωτότυπο: la humanidad es comunista > εννοώντας κοινοβιακή, συνενωμένη.
[7] Apostolado: 1.το γραφείο ή οι δραστηριότητες ενός αποστόλου 2. Μια ομάδα ανθρώπων που αφοσιώνεται στην εξάπλωση των διδασκαλιών 3. Αποστολική δραστηριότητα, κηρυκτικό έργο
[8] Αναφέρεται στους γιατρούς χρησιμοποιώντας το όνομα του Γαληνού
[9] τράστ
[10] Στο πρωτότυπο: piture
[11] Sarsaparrilla officinalis, στο πρωτότυπο Zarzaparrilla, ανήκει σε μια μεγάλη οικογένεια σχετικών με το Smilax ειδών, όπως Smilax Siphilitica και στη Ελλάδα συναντάτε ως Smilax Aspera ή αρκουδόβατο  ή αϊλάκι.
[12] Στο πρωτότυπο: Callahuayas > Kallawaya είναι νομαδική ομάδα θεραπευτών που ζουν στις Άνδεις και στην Βολιβία.
[13] Στο πρωτότυπο: higuerón {Ficus Citrifolia}



ΕΙΣΑΓΩΓΗ στο βιβλίο της ΑΠΟΚΡΥΦΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ
 Του δάσκαλου Σαμαέλ Αούν Βεόρ



Η ώρα των μεγάλων αποφάσεων έχει φθάσει και δεν υπάρχει χρόνος να σπαταληθεί . Παριστάμεθα στην τελευταία στιγμή αγωνίας αυτής της φυλλοβόλου και εκφυλισμένης φυλής.

Ο κόσμος έχει καλυφθεί με ένα τρομακτικό σκοτάδι. Επώδυνα Ουρλιαχτά διαφεύγουν  από τη σπηλαιώδη άβυσσο.

Η θύελλα της αποκλειστικότητας έχει εκραγεί και η ακτίνα της Δικαιοσύνης λάμπει τρομερά μέσα στην απεραντοσύνη του σεπτού της σκέψης.

Η μεγάλη  «Πόρνη»  έχει καταδικαστεί από τους άφατους Θεούς και τώρα πέφτει στην απύθμενη άβυσσο.

Ο «Aντι-Χριστός» της  επίσημης επιστήμης, ντυμένος  στην πορφύρα κάθεται  στον  θρόνο των βλασφημιών, και ως αδηφάγα ύαινα καταβροχθίζει τα ανθρώπινα όντα, χωρίς οίκτο και χωρίς παύση.

Η ώρα των μεγάλων αποφάσεων έχει φθάσει. Σε συμπαγή και άφθονες γραμμές φωτός και δόξας, οι ήρωες της φρόνησης είναι έτοιμοι να παλέψουν  στην  τελική μάχη ενάντια στους ψεύτικους αποστόλους της ιατρικής.

Οι φανατικές  δυνάμεις της  επίσημης επιστήμης έχουν  διαιρεθεί σε αναρίθμητα δόγματα ,οι  όποιοι καταπολεμούν αμοιβαία ο ένας τον άλλον. Τα οστεοφυλάκια τα  οποία κρατούν τα ιερά υπόλοιπα των αγαπημένων συγγενών είναι οι μόνοι βουβοί μάρτυρες αυτής της φιλονικίας.

Η μεγάλη  «Πόρνη» είναι  θανάσιμα πληγωμένη. Μια αναπνοή του πολέμου δραπετεύει από το κατώτατο σημείο της αβύσσου,  είναι ένας οιωνός της δυστυχίας. Η επίσημη επιστήμη της Αλλοπαθητικής (την οποία  σατίρισαν από τον καιρό του Μολιέρου  μέχρι το χρόνο του Μπέρναρντ Σω ) έχει κηρυχτεί «αλάνθαστη», και οι ψεύτικες αρχιεροσύνες  της διώκουν  τους αποστόλους του Θεού...

Η ώρα των μεγάλων προσδιορισμών έχει φθάσει επειδή τα αναρίθμητα ιατρικά δόγματα, που είναι φανατισμένα  από τους εξειδικευμένους  ηγέτες τους, έχει εμπλακεί  σε μια απελπισμένη και επαίσχυντη πάλη στο θάνατο.

Το πεδίο μάχης  γεμίζει  με τις σημαίες.  Ψυχίατροι, αλλοπαθητικοί , ομοιοπαθητικοί, βοτανολόγοι, φυσιοδίφες και οι βιοχημικοί είναι στον αγώνα. Αποκρούουν ο ένας τον άλλον σε αυτόν τον έρημο τομέα του ανθρώπινου Γολγοθά.

Έχει, ίσως, ο διάσημος ειδικός στη σύφιλη Wassermann επιλύσει  το πρόβλημα της σύφιλης; Ποια συγκεκριμένα αποτελέσματα έχουν τα συστήματα Pneipp, Kilez και Kune επάνω  στον τομέα της ιατρικής για αυτό το μεγάλο ορφανό (ανθρωπότητα);
Το πρόβλημα της λέπρας  ή της φυματίωσης είναι κάπως λυμένα  τουλάχιστον;

Τι συνέβη με τα πειράματα του Haneman και του Schussler; Κατάφεραν ίσως με αυτά τα πειράματα τη θεραπεία του τύφου και της ευλογιάς;

Και εσείς  άδολοι βοτανολόγοι, που βεβηλώνετε  το βασίλειο των φυτών με τη μετατροπή τους στα προϊόντα του φαρμακείου; Επιτύχατε τον αποδεκατισμό των ασθενειών της ανθρωπότητας;

Επίμονοι βοτανολόγοι, τσαρλατάνοι και ανίδεοι απατεώνες, πώς είναι να  δολοφονείτε τα ιατρικά φυτά  προκειμένου να θεραπεύσετε με τα υπολείμματά τους ;
Δεν συνειδητοποιείτε ότι τα φυτά  είναι οι φυσικοί οργανισμοί από τα στοιχειώδη πλάσματα της Φύσης; Δεν καταλαβαίνετε ότι κανένα φυτικό  ή ζωικό πτώμα δεν μπορεί να θεραπεύσει; Θεωρείτε ότι η ζωή μπορεί να ζωντανέψει με τις νεκρές ουσίες;

Δεν ξέρετε, βοτανικοί ερευνητές, ότι δεν είναι τα φυτά  που θεραπεύουν, αλλά είναι τα στοιχειώδη των φυτών  που το κάνουν έτσι,  και ότι κάθε φυτό  είναι το φυσικό σώμα ενός πλάσματος της Φύσης;

Ακούστε με, μέχρι τώρα έχετε κάνει μόνο αυτό βεβηλώνετε τα φυτά , καθώς επίσης και τα ζωικά και τα ανθρώπινα πτώματα! Έτσι πέστε μου, ποιος από σας ξέρει πώς να διατάξει τη ζωή;  Ποιος από σας βοτανολόγοι, διαμελιστές  των φυτών, ξέρει σε βάθος τον αποκρυφισμό των φυτών;  Ποιος από σας ξέρει πώς να χειριστεί τα στοιχειώδη των φυτών;

Απλά, κάθε φυτικός οργανισμός  είναι το σώμα ενός στοιχειώδους της Φύσης. Επομένως, δεν είναι τα φυτά που θεραπεύουν. Είναι το στοιχειώδες των φυτών, τα mantras του και η θεραπεία που εκτελείται διαρκώς και που θεραπεύει.

Καθένας που  θέλει να εκτελεί υπηρεσίες  στο μεγάλο ναό της Σοφίας πρέπει να ξέρει πώς να διατάξει τα στοιχειώδη πλάσματα των φυτών.  Ένας που θέλει να προστάζει τη ζωή πρέπει να κάνει το ίδιο πράγμα.

Το  στοιχειώδες των φυτών εξαγριωμένα αντιδρά ενάντια στο βοτανολόγο  που σχίζει το φυσικό σώμα του. Επομένως,  αυτό το πληγωμένο στοιχειώδες όχι μόνο δεν θεραπεύει, αλλά επιπλέον, βλάπτει, επειδή η ζωτικότητα των φυτών αλλάζει ψυχολογικά με το θυμό ή με τον τρόμο που επιβάλλεται επάνω του.

Το στοιχειώδες κάθε φυτού  έχει το τελετουργικό του, τα  mantras και τις ώρες του προκειμένου να παραδοθεί στο γιατρό που ξέρει πώς να το διατάξει με την αγάπη και να επιβληθεί  επάνω του με την τρυφερότητα.

Ο  διαπρεπής Δάσκαλος Παράκελσος  έχει εκφράσει στο Fundamento Sapientia  τα εξής:

“Υπάρχουν δύο τύποι γνώσεων. Υπάρχει μια Επιστήμη και μια Ιατρική Σοφία. Η ζωική κατανόηση ανήκει στο ζωικό άτομο, αλλά η κατανόηση των θείων μυστηρίων ανήκει στο Θεϊκό πνεύμα μέσα του."

Ενώ η ιατρική επιστήμη εφευρίσκει τα επικυρωμένα φάρμακα, τα οποία  αλλάζουν διαρκώς ως μόδα των γυναικών, υπάρχει μια πολύ αρχαία ιατρική σοφία  που έχει την προέλευσή της  επάνω στα πρώτα θεμέλια του κόσμου και αυτή δεν έχει αλλάξει ποτέ τις συνταγές της.

Η θεία σοφία συντηρείται στα άδυτα που  είναι μακριά από τον  ψεύτικο, υλιστικό πολιτισμό. Αυτή η ιατρική σοφία  φρουρείται με ζήλο  από τους Κυρίους της φρόνησης σε  μυστικές θέσεις,  που είναι απρόσιτες από τους  «Εμπόρους» του ναού.

Αυτή η αρχαϊ'ζουσα ιατρική φρόνηση μπορεί να θεραπεύσει (με τις ακριβείς συνταγές) όλες τις  ασθένειες, ακόμη και οι αποκαλούμενες ανίατες. Η Λέπρα, η Σύφιλη και ο Καρκίνος γίνονται τόσο ασήμαντα όσο το παιχνίδι ενός παιδιού μπροστά από την τεράστια δύναμη του Γνωστικού γιατρού που διατάζει τη ζωή.

‘Γνώσις ’ είναι το όνομα αυτής της αρχαίας ιατρικής σοφίας, η οποία  από την αυγή της δημιουργίας δεν έχει αλλάξει ποτέ τις συνταγές  της,  επειδή αυτοί οι τύποι είναι ακριβείς ως πυθαγορικές ταμπλέτες. Σε αυτούς τους τύπους, επιστήμη, μυστικισμός και βασιλική τέχνη είναι στην κοινωνία μέσα σε έναν  θεϊκό γάμο.

Αυτοί οι τύποι έχουν την αρχή  τους στην Στοιχειοθεραπεία, η όποια είναι η «βασιλική τέχνη» της Φύσης που  μας διδάσκει πώς να χειριστούμε  τα στοιχειώδη πλάσματα των φυτών. Αυτά τα στοιχειώδη  ήταν γνωστά στους αρχαίους χρόνους από τέτοια ονόματα όπως οι Silvanos, DriadasHamadriadas και  οι Φαύνοι.

Αυτά τα φυτικά στοιχειώδη  που διατάζονται από τον Γνωστικό γιατρό  είναι το `Dussi " του Αγίου Αυγουστίνου, οι «Νεράιδες» του Μεσαίωνα,  το «Doire Oigh» των Γάλλων, το  «grove» (άλσος) και «maidens» (κορίτσια) των Ιρλανδών, και «Anime» από τους σοφούς Γνωστικούς ιατρούς, που είναι οι αδελφοί μας Ινδιάνοι  από την οροσειρά Νεβάδα της  Santa Marta (Κολομβία).

Ο διαπρεπής Δάσκαλος Παράκελσος δίνει το όνομα «Silvestres» (άγριων) στα στοιχειώδη των δασών και των  «Νυμφών»  σε εκείνα των υδρόβιων φυτών. Η ιερή μελέτη των συμβόλων των φυτών  βρίσκεται ευρέως εκτεθειμένη στα ιερά βιβλία όλων των αρχαίων θρησκειών. Είναι αρκετό για μας να θυμηθούμε  το δέντρο της γνώσης του καλού  και του κακού  από τον κήπο της Εδέμ , το όποιο είναι ένα τεράστιο σύμβολο της σεξουαλικής δύναμης, μέσα στο  όποιο  βρίσκεται η  εξαγορά ή η  καταδίκη του ανθρώπου.

Το Σεφιρωθικό Δέντρο της Καββάλα  και το Aswatta ή το ιερό δέντρο της συκιάς  είναι σύμβολα της θείας φρόνησης. Ο Ζωροάστρης  αντιπροσώπευσε το νευρικό σύστημα και το υγρό σύστημα των ανθρώπινων όντων με το «Haona» των  Mazdeists. Άλλα σύμβολα είναι το «Zampoun» του Θιβέτ και  το «Iggradsil», η βαλανιδιά των Phereydes και των  αρχαίων  Κελτών.

Όλες οι αρχαίες θρησκείες απεικονίζουν τους ιδρυτές τους που αποκτούν τη σοφία κάτω από ένα δέντρο. Έτσι βλέπουμε το μεγάλο Gautama, τον  Βούδα Amitabha, ο οποίος ζει ακόμα στην αρχαία Ινδία, όπου η επίτευξη της φώτισης  κάτω από το δέντρο Boddhi.

Ο Χριστός είναι μια εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα, δεδομένου ότι Χριστός είναι η ίδια η σοφία. Είναι ο Ηλιακός Λόγος, του οποίου το φυσικό σώμα είναι ο Ήλιος. Ο Χριστός περπατάει  με τον Ήλιο του, με τον ίδιο τρόπο όπως οι ανθρώπινες ψυχές περπατούν με τα σώματα  τους από σάρκα και οστά. Ο Χριστός είναι το φως του Ήλιου .
Επομένως, το φως του Ήλιου είναι το φως Χριστού.

Το φως του Ήλιου είναι μια χριστική  ουσία που κάνει  τα φυτά να αυξάνονται και τους νέους σπόρους να βλασταίνουν.  Κατά συνέπεια, μέσα στη συμπαγή σκληρότητα του σιταριού, η ουσία του Ηλιακού Λόγου παραμένει εσωκλειόμενη, και είναι αυτό που  επιτρέπει στα φυτά να αναπαράγονται συνεχώς, με αυτήν την λαμπρότητα, της σκληραγωγημένης και ενεργής ζωής.

Η Λαογραφία,  η ιστορία της μαγείας  και της μαύρης μαγικής τέχνης, με αποδεδειγμένες ιστορίες των δολοφονιών των μαγικών τεχνών  και θάνατοι από μακρινές αποστάσεις, είναι δυνατά μόνο  με τη διαταγή των  στοιχειωδών των φυτών.

Οι θαυμαστές θεραπείες από μια απόσταση για την οποία τα ιερά βιβλία μιλούν εκτελούνται  από το Γνωστικό γιατρό, με τη βοήθεια των στοιχειωδών των φυτών.

Αυτή η επιστήμη που βαφτίζω με το όνομα  "Στοιχειοθεραπεία " η «βασιλική τέχνη» της ιατρικής σοφίας,  είναι τόσο αρχαία  όσο ο κόσμος. Κάποιος δεν μπορεί να είναι ένας γιατρός  χωρίς να είναι  μάγος,  ούτε μπορεί ένας να είναι μάγος χωρίς να είναι  γιατρός.

Ο βοτανολόγος και ο αλλοπαθητικός γιατρός είναι ίδιοι υπό την έννοια ότι μελετούν μόνο το φυσικό σώμα των ζωντανών όντων.

Ο Γνωστικός γιατρός  μελετά τον άνθρωπο και τα φυτά  στην τριπλή πτυχή του σώματός τους, της ψυχής και του πνεύματος.

Ο Γνωστικός γιατρός  μεταχειρίζεται τα φυτά με τον  ίδιο τρόπο που θεραπεύει τα ανθρώπινα όντα. Η Γνωστική  θεραπεία  είναι συμβολική, αλχημική και γεμάτη μυστικισμό.

Υπάρχουν δύο τύποι Αγγέλων: αθώοι Άγγελοι και ενάρετοι Άγγελοι. Οι αθώοι άγγελοι είναι τα στοιχειώδη των φυτών και οι ενάρετοι Άγγελοι είναι τέλεια ανθρώπινα όντα.

Στη λαμπρή Ινδία του «Rishis», δεν υπάρχει μια πόλη που να της λείπει το μαγικό δέντρο της, με τα «στοιχειώδη Τζιν» που ο πληθυσμός δίνει τη λατρεία. Οι ελληνικές παραδόσεις στηρίζουν ότι κάθε ζούγκλα έχει τα δικά της «Τζιν», και κάθε δέντρο την «Νύμφη»  του.

Δεν είναι σπάνιο να φανούν τα ιερά δέντρα επάνω στο Nilgiris, τα οποία  έχουν τη γραφική παράσταση στους κορμούς τους που είναι μυστικές  εικόνες  πορφυρές  και μπλε, και στο πόδι τους,  πέτρες που χρωματίζονται μερικές στο κόκκινο.

Αυτά τα ιερά δέντρα είναι θέσεις για θυσίες και για  προσευχές. Το λείψανα  των ζώων βρίσκονται εκεί, επίσης μπούκλες μαλλιών, τα οποία  προσφέρθηκαν από τους αρρώστους και τους δαιμονισμένους ως δράση της ημέρας των ευχαριστιών στο στοιχειώδες Τζιν που  τους θεράπευσε. Τα στοιχειώδη Τζιν αυτών των δέντρων ονομάζονται «Μounispouranms» από τους Ινδιάνους .

Συνήθως, αυτά τα δέντρα ανήκουν στην οικογένεια των «ILEX».  Μερικές φορές, αυτά τα δέντρα ανήκουν στην οικογένεια της άγριας   Κανέλλας , και επίσης στην οικογένεια που είναι γνωστή από το όνομα «ΕΥΓΕΝΕΙΑ». Οι ενδιαφέρουσες καταθέσεις μερικών σοφών ατόμων εμφανίζονται στο αρχικό βιβλίο  του Ε. Boscowits. Αυτοί διαβεβαιώνουν ότι  οι γηγενείς φυλές της Αμερικής γνωρίζουν από  τα εκατομμύρια των ετών, ότι τα φυτά  έχουν ψυχή, ζωή και ευαισθησία παρόμοιες με αυτήν των ανθρώπινων όντων.

Στο βιβλίο του Βοτανικός Κήποςo Έρασμος Δαρβίνος δηλώνει ότι τα φυτά  έχουν μια ψυχή. Πρέπει να το θυμηθούμε αυτό πριν από τα ψεύτικα φώτα αυτού του σύγχρονου πολιτισμού που ήρθε να εμφανιστεί σε αυτόν τον κόσμο, όπου τέτοια διαπρεπή άτομα όπως ο Δημόκριτος ,ο Αναξαγόρας και  ο Εμπεδοκλής  στήριξαν  την ίδια διατριβή.

Στις πιο πρόσφατες εποχές, υπάρχουν μερικοί που υποστηρίζουν ότι οι μετακινήσεις των ριζών είναι σκόπιμες.

Οι Vrolik, Hedwig, Bonnet, Ludwig, F. Ed. Smith, βεβαιώνουν ότι τα φυτά είναι ευαίσθητα στις διαφορετικές αισθήσεις και ότι γνωρίζουν την ευτυχία. Τελικά, ο λόγιος  Theodorus Fechner έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο  Nanna Oder Uber Das Lenleben der Pflansen, μέσα στο οποίο αποδεικνύει ότι τα φυτά  έχουν  ψυχές.

Αυτό που σε εμάς τους Γνωστικούς προκαλεί  οίκτο είναι που μόνο τώρα έρχεται ο ισχυρισμός για τις ψυχές των φυτών  στο μυαλό  αυτών των επιστημόνων (όπως μια πολύ νέα διατριβή). Ο Γνωστικισμός  το ήξερε αυτό από την ίδια την γέννηση του κόσμου και αυτό είναι γνωστό επίσης για οποιοδήποτε  ταπεινό Ινδιάνο από την οροσειρά Σιέρα Νεβάδα της  Santa Marta (Κολομβία).

Το φυτό «Sanguinaria»(Polygonum Acuminatum, Althernanthera Iehmani, Sanguinaria Canadensis) είναι χαρούμενο και κινεί τα κλαδιά του όταν το σοφό πρόσωπο, που  ξέρει πώς να το αγαπήσει, το πλησιάζει. 
Το «Dormidera»(Mimosa Púdica)  πριν αγγιχτεί  από το Γνωστικό γιατρό,  σύρει τα φύλλα του και γίνεται ληθαργικό  αρκετές φορές.

Το στοιχειώδες των φυτών είναι χαρούμενο όταν το αγαπάμε και είναι οργωμένο με πόνο όταν το βλάπτουμε. Ο φυσικός οργανισμός των στοιχείων της φύσης είναι ανάλογος με αυτόν των ανθρώπων.

Η αναπνοή των φυτών εκτελείται με τη βοήθεια των τραχειέων αρτηριών Malphigi, οι όποιες συντίθενται από μια κυψελοειδή ζώνη, κουλουριασμένες σε μια σπείρα, που χρηματοδοτείται με τη συστολή και την επέκταση.

Σύμφωνα με τα επιστημονικά πειράματα του Calandrini, του Duhamel και του  Papin, το μόνο θεμέλιο για τη ζωή των φυτών είναι ο αέρας. Ο Bertholon υποστήριξε ότι  η δραστηριότητα του αέρα στο σφρίγος των φυτών  είναι μια ανάλογη δράση με αυτή που συμβαίνει στο αίμα μας.

Πειράματα των Ingenhus, Mohi, Garren, Hales, Theodorous de Saussere, επιστημονικά απέδειξαν ότι η κατώτερη πλευρά των φύλλων είναι οργωμένη σαν μικροσκοπικά στόματα. Αυτά είναι τα όργανα για τέτοια αναπνοή.

Τα φυτά  εισπνέουν τον ανθρακικό ανυδρίτη και αναδίνουν το οξυγόνο. Οι ρίζες τους χρησιμεύουν ως ένα στομάχι, και γαλακτωματοποιούν τα στοιχεία της γης με το σπέρμα τους, με το μετασχηματισμό τους σε άφατο «Arcanum» της ουσίας του Θεού.

Αυτά τα «Arcanums» είναι τα όργανα που τα στοιχειώδη των φυτών χρησιμοποιούν προκειμένου να θεραπευθεί το άρρωστο πρόσωπο. Εντούτοις, αυτό εμφανίζεται μόνο όταν ολοκληρωθεί ο Γνωστικός γιατρός με τις τρεις αναπόφευκτες προϋποθέσεις, όποιοι είναι: Αγάπη στο Θεό και στον  πλησίον,  τέλεια τελετουργική και ακριβής διάγνωση.

Η Στοιχειοθεραπεία διδάσκει τον Γνωστικό γιατρό πώς να διαχειριστεί  τα στοιχειώδη των φυτών.
 
Η Στοιχειοθεραπεία  είναι η σοφία που επιτρέπει στο Γνωστικό γιατρό  να διαχειριστεί  τη ζωή.

Μέχρι τώρα, οι βοτανολόγοι έχουν ελιχτεί τις μορφές, αλλά όχι την ίδια την ζωή των φυτών.

Αυτό είναι επειδή η ζωή των φυτών  μπορεί μόνο να είναι αντιμετωπιστεί από τον Γνωστικό γιατρό που έχει σπουδάσει την Στοιχειοθεραπεία.

Οι βοτανολόγοι είναι οι διαμελιστές των φυτών , ο βέβηλος και οι βέβηλοι του ναού της Φύσης. Οι Αλλοπαθητικοί  μόνο επιφανειακά γνωρίζουν  επάνω στην βιομηχανική των οργανικών φαινομένων, αλλά,  σχετικά με το ζωτικό θεμέλιο, δεν ξέρουν τίποτα.

Το Αλλοπαθητικοί  καθώς επίσης και οι Βοτανολόγοι είναι επιδέξιοι στο χειρισμό των πτωματωδών μορφών. Από τη φυσιολογική ή παθολογική άποψη, μπορούμε να δηλώσουμε με ευπρέπεια ότι οι Αλλοπαθητικοί είναι οι διαμελιστές των  ζώων και των ανθρώπινων όντων.

Οι ομοιοπαθητικοί, οι βιοχημικοί και το είδος τους είναι ακριβώς τα άσωτα παιδιά της Βοτανικής και της Αλλοπαθητικής.

Η ώρα των μεγάλων αποφάσεων έχει φθάσει και δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο. Το να πετάξουν έξω τους εμπόρους του ναού με το μαστίγιο της θέλησης είναι αυτό που πρέπει να κάνουν οι Θεϊκοί  άνθρωποι!

Η ώρα στην οποία πρέπει να απελευθερωθούμε από κάθε κοινωνική δουλεία (σχολεία και αιρέσεις, θρησκείες και δόγματα) έχει φθάσει, προκειμένου να επιστρέψουμε με ευτυχία στο Ναό της Φύσης!

Πρέπει να ξεσηκωθούμε ενάντια σε κάθε τύπο θεοσοφίας, πομπώδους Ροδοσταυριανισμού και φανατικού Πνευματισμού. Πρέπει να κάψουμε το χρυσό μόσχο (χρήματα), να εγκαταλείψουμε τις πόλεις και να επιστρέψουμε στο στήθος της Φύσης!

Όταν ο άνθρωπος θα επιστρέψει στο στήθος της μητέρας  του  (Φύση), τότε, αυτή θα του δώσει το ψωμί,  καταφύγιο και φρόνηση. Αυτή (η Φύση) θα του δώσει ότι κανένας ηγέτης της πολιτικής πονηριάς δεν μπορεί να του δώσει, που είναι ψωμί, καταφύγιο και φρόνηση.

Τώρα πρέπει να επιστρέψουμε στο θαυμάσιο κοσμικό μυστικισμό από την ευλογημένη μητέρα του κόσμου.

Η ώρα στην οποία πρέπει να υπηρετήσουμε μέσα στον ναό της Θεϊκής Μητέρας του κόσμου έχει φτάσει. Κατά συνέπεια, θα κάνουμε έτσι με την ίδια φρόνηση που ο άνθρωπος ήξερε στην αρχαία «Αρκαδία», όταν δεν είχε παγιδευτεί ακόμα μέσα σε αυτήν την αστική ζωή.

Θα καλέσουμε την αρχαΐζουσα ιατρική σοφία  Στοιχειοθεραπεία.  Αυτό είναι η φρόνηση των Γνωστικών γιατρών.

«Αυτό το είδος γιατρών (Γνωστικοί) ονομάζονται «Πνευματικοί» γιατί μπορούν να διατάξουν τα πνεύματα των χορταριών και των ριζών. Κατά συνέπεια, αυτοί (οι Γνωστικοί γιατροί) αναγκάζουν τα πνεύματα για να δώσουν την ελευθερία στους άρρωστους ανθρώπους οι οποίοι έχουν το χάπι για την  φυλάκιση. Ακριβώς όπως ο Δικαστής που τοποθετεί έναν φυλακισμένο στην σιδερένια φυλακή, αυτός ο Δικαστής είναι ο γιατρός αυτού του φυλακισμένου, επειδή έχοντας τα κλειδιά της παγίδας, μπορεί να κλείσει και να ανοίξει την  κλειδαριά οποιαδήποτε στιγμή το ζητήσει.

Ο Ιπποκράτης  είναι ένας από εκείνους που άνηκαν σε αυτές τις κατηγορίες γιατρών.»         

(Parami- prólogo III-Παράκελσος).

Ο επιφανής Γερμανός Γνωστικός Γιατρός Frans Hartman είπε: «Ο αληθινός γιατρός δεν είναι το αποτέλεσμα των επιστημονικών σχολείων, αλλά, ένας που έγινε γιατρός μέσω του φωτός της ιδίας της  θείας φρόνησης.»

Εσείς, Θεολόγοι, που  δεν γνωρίζετε τίποτα για το Θεό! Εσείς, Γιατροί, που αγνοείτε την ιατρική επιστήμη! Εσείς, ανθρωπολόγοι, που δεν γνωρίζετε την ανθρώπινη φύση σε όλες τις εκδηλώσεις της!  Εσείς, Δικηγόροι, που δεν έχετε οποιοδήποτε συναίσθημα για την ευθύτητα, κανένα για τη δικαιοσύνη! Εσείς, Χριστιανοί, που προδίδετε τον Κύριο σε κάθε στιγμή!  Εσείς, Δικαστές, που δεν έχετε κρίνει ποτέ τις κακίες και τις ατέλειές σας! Εσείς, Κυβερνήτες, που δεν έχετε μάθει πώς να κυβερνήσετε τα χαμηλότερα πάθη σας! Εσείς, Ιερείς, που εκμεταλλεύεστε τα φανατικά δόγματα του κόσμου! Εσείς, Έμποροι, που δεν έχετε σεβασμό, ούτε ακόμη και για το «ψωμί» που η Μητέρα Φύση δίνει στα παιδιά της! Ακούστε, όλοι σας, που τα έχετε όλα εκχυδαΐσει με τα ακάθαρτα χρήματά σας!

Θλίψη σε σας και τα παιδιά σας! Θλίψη στους κατοίκους της γης, επειδή θα πέσουν από το μαχαίρι επάνω στα πεζοδρόμια όλων των πόλεων, και στο σκοτάδι της αβύσσου θα ακούσουν μόνο ότι τον επίπονο θρήνο και το τρίξιμο  των δοντιών!

Η επίσημη ιατρική έχει εκμεταλλευτεί τον ανθρώπινο πόνο. Όταν το ανθρώπινο ον διαχωρίστηκε από την Φύση  για να φυλακιστεί μέσα σε αυτήν την αστική ζωή,  κατόπιν,  έπεσε επάνω στα χέρια των σκοτεινών δυνάμεων. Κατά συνέπεια, διδάχτηκε  την «ψεύτικη επιστήμη»  από τους μάγους του σκοταδιού. Ήταν τότε που γνώρισε τον πόνο.  Τώρα, ο άνθρωπος πρέπει να επιστρέψει στο στήθος της Φύσης προκειμένου να ανακτηθούν οι χαμένες θέσεις.

Κάθε στοιχειώδες της Φύσης αντιπροσωπεύει ορισμένες δυνάμεις της ευλογημένης Θεϊκής Μητέρας του κόσμου.  Κατά συνέπεια, ο καθένας που ξέρει πώς να χειριστεί τις δυνάμεις της Φύσης  που εσωκλείονται σε κάθε χορτάρι, σε κάθε ρίζα και σε κάθε δέντρο, είναι ο μοναδικός που μπορεί να είναι αληθινός Μάγος και Γιατρός.

Η σκέψη είναι μια μεγάλη δύναμη, ακόμα, όλα είναι διπλά στη δημιουργία. Κατά συνέπεια,  εάν θέλουμε να καταστήσουμε αντιληπτή οποιαδήποτε απόκρυφη πρόθεση, ένα φυσικό όργανο που χρησιμεύει ως  ιματισμός για εκείνη την ιδέα είναι απαραίτητος. Αυτό το όργανο είναι τα φυτά που αντιστοιχούν στην πρόθεσή μας. Μόνο όποιος ξέρει το μυστικό για να διατάξει τα στοιχειώδη των φυτών είναι ο μοναδικός που μπορεί να είναι Μάγος.

Η χρήση του ζωικού μαγνητισμού, η μετάδοση της ζωής (mumia), η μεταμόσχευση των ασθενειών και άλλα ανάλογα πράγματα τα οποία  περιγράφηκαν σοφά από τον Παράκελσο, τον Κορνήλιο και τον Αγρίππα, είναι μόνο δυνατά για το Γνωστικό γιατρό που ξέρει πώς να χειριστεί τα στοιχειώδη πλάσματα των φυτών.

Η μετάδοση της σκέψης γίνεται εύκολη όταν κάποιος λειτουργεί  μέσω των στοιχειωδών  των φυτών. Όπως έχουμε δηλώσει ήδη, όλα στη φύση είναι διπλά.

Εκείνα τα πολύ καλά γνωστά συστήματα των Marden, Atkinson, Mesmer, Paul Jagot, και των ψευτοπνευματικών σχολείων δεν θα διδάξουν ποτέ τον άνθρωπο την σοφή χρήση της δύναμης της σκέψης, επειδή η δύναμη και οι δυνάμεις είναι κάτι πολύ ενωτικό στη δημιουργία.

Κάθε διανοητικό κύμα έχει τον εκθέτη του στα φυτά. Για να κρυσταλλώνονται τα διανοητικά κύματα, πρέπει να είναι με τις απόκρυφες δυνάμεις των φυτών που αντιστοιχούν σε αυτά.

Δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο που δεν είναι δυαδικό. Εάν οι αθλητές της συγκέντρωσης της σκέψης δεν γνωρίζουν πώς να συνδυάσουν τα διανοητικά κύματά τους με τις δυνάμεις της Φύσης, που εσωκλείονται μέσα στα φυτά τότε αυτοί θα χάσουν, τον  χρόνο τους άθλια.

Ενώ ο άνθρωπος δεν επιστρέφει στο στήθος της Φύσης, οι σκέψεις του καθώς επίσης και η ζωή του θα είναι πάντα συνολικά επιφανειακές και τεχνητές και  επομένως, αρνητικές και κακοήθεις.

Ο άνθρωπος πρέπει να εγκαταλείψει τα ψεύτικα είδωλά του και τους ναούς της αστικής ζωής και να επιστρέψει στο  στήθος της Ευλογημένης Θεϊκής Μητέρας  του κόσμου. Θα σας δώσει φως, σοφία, δύναμη και δόξα.

Τα άσωτα παιδιά θα επιστρέψουν στους ναούς της Φύσης όταν εγκαταλείψουν την αστική ζωή τους και επιστρέψουν στο στήθος  της Θεϊκής Φύσης .

Οι ναοί της Θεϊκής Μητέρας του κόσμου, οι  όποιοι είναι τοποθετημένοι στο φαράγγι των βουνών και στις βαθιές κοιλάδες, το μόνο που αναμένουν  για τον άνθρωπο είναι να χτυπήσει στις πόρτες τους με διαταγή να τον καλωσορίσουν  και για να του χορηγήσουν αγάπη και φρόνηση,  ψωμί και καταφύγιο. Αυτές είναι οι εντολές του Ευλογημένου.

Μέχρι τώρα, αγαπημένοι απόστολοι, έχετε ακούσει μόνο τα σχόλια για το ασιατικό Θιβέτ και των Ιερών Δασκάλων που κατοικούν εκεί. Ο Franz Hartman μας σχολιάζει  για τους Δασκάλους του απόκρυφου ναού της Βοημίας και ο Krumm-Heller (Huiracocha) σχολιάζει για το ναό Μonserrat στην Ισπανία και για τον ναό του  Chapultepec στο Μεξικό .

Ακόμα, η αγαπημένη μας Νότια Αμερική επίσης έχει τους μεγαλοπρεπείς ναούς της, ακόμα και αν κανένας δεν μιλά για αυτούς . Αυτοί είναι οι ναοί της Θεϊκής Φύσης, αυτοί είναι οι ναοί των ιερών μυστηρίων της Ακτίνας των ακτινοβόλων Μάγιας.

Μέχρι τώρα έχετε ακούσει σχόλια για Ασιάτες και ευρωπαίους Δασκάλους. Πολλοί πνευματικοί σπουδαστές θα επιθυμούσαν να προχωρήσουν εσωτερικά. Εντούτοις, δεν μπορούν επειδή δεν έχουν βρει την πορεία που ανήκει σε αυτούς , όπως και την Ακτίνα  τους και την βασική νότα τους η όποια πρέπει να είναι σύμφωνη με το αίμα και την ψυχή τους. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στη Νότια Αμερική το αίμα των  αμερικανών  Ινδιάνων υπερισχύει πέρα από όλα. Υπάρχουν εκατομμύρια ανθρώπινων όντων που ανήκουν στην Ακτίνα των Μάγιας. Πρόκειται να μιλήσω για τους Δασκάλους της Ακτίνας των Μάγιας, πρόκειται να παρουσιάσω και για πρώτη φορά να σηκώσω το πέπλο που τους κρύβει.

Kalusuanga - ο αρχέγονος Θεός του φωτός, ο μεγάλος Δάσκαλος του Ήλιου, έχει μια αποθήκη εσωτερικής φρόνησης στο ναό «Buritaca», έδρα της αρχαίας φρόνησης (Ατλαντική ακτή).

Kunchuvito Muya - Ισχυρός Θεός.

Seyancua

Padre Seukul

MamaKaso Biscunde

MamaBatunare

LaSagaMaria Pastora - ένας θηλυκός Δάσκαλος της Φρόνησης.

Ο Θεός Kuinmagua - Αυτός ο Δάσκαλος είναι ο Θεός των θυελλών, ο οποίος έχει τη δύναμη κατά τη διάρκεια των εποχών της άνοιξης, του καλοκαιριού, του φθινοπώρου και του χειμώνα.

Ο Θεός Temblor – είναι ένα αθώο παιδί που κάνει τη γη να τρέμει, και δεν θα πούμε  το όνομα του [Temblor, σημαίνει τρέμω στα ισπανικά].

Αυτοί οι Δάσκαλοι  της σεβάσμιας Λευκής Αδελφότητας της Ακτίνας των Μάγιας  είναι οι σιωπηλοί φρουροί  της Λατινικής Αμερικής.

Το βουνό της οροσειράς Νεβάδα της Santa Marta (Κολομβία) είναι άλλο ένα ισχυρό και πολύ αρχαίο Θιβέτ .

Ο Kalusuanga, ο αρχέγονος Θεός του φωτός, θα δεχτεί  με χαρά στα Μυστήριά του τις ψυχές της Ακτίνας των Μάγιας που είναι διψασμένες. Η ένδειξη προκειμένου να εισέλθεις στο ναό του Kalusuanga, του Ινδιάνου Μάγια Δασκάλου, είναι η ακόλουθη:

Ο μαθητής θα καθίσει σε μια καρέκλα μπροστά από ένα τραπέζι. Θα τοποθετήσει τους αγκώνες του στο τραπέζι και θα κρατήσει το κεφάλι του με το αριστερό χέρι του. Εν τω μεταξύ, θα εκτελέσει μαγνητικά περάσματα με τη διάβαση του δεξιού χεριού του πέρα από το κεφάλι του από το μέτωπο στο λαιμό, με σκοπό τη μαγνήτιση. Κατά συνέπεια, με τη δύναμη, θα ωθήσει (με τα μαγνητικά περάσματα) το αστρικό σώμα του εξωτερικά,  προς το ναό «Buritaca», όπου είναι η έδρα της αρχαίας φρόνησης της Ακτίνας των Μάγιας.

Ο μαθητής  θα ενώσει την θέληση και την φαντασία του στην αρμονία δόνησης και θα καταβάλει προσπάθεια να πέσει κοιμισμένος. Πρέπει να αισθανθεί, χρησιμοποιώντας την θέληση και τη φαντασία του, σαν ήταν με το σώμα της σάρκας και των οστών  μέσα στο ναό «Buritaca».

Πρέπει να προφέρει με τη σκέψη του τα ακόλουθα mantras ή τις μαγικές λέξεις: “OMNIS BAUN IGNEOUS. Αυτές οι λέξεις προφέρονται σε διαδοχή, παρατείνοντας τον ήχο των φωνηέντων μέχρι την πτώση σε ύπνο.

Μετά από κάποιο χρόνο της πρακτικής, ο μαθητής  «θα βγει» από το φυσικό σώμα του με το αστρικό σώμα του, και ο  Kalusuanga, ο θαυμάσιος Δάσκαλος της Ακτίνας των Μάγιας, θα τον καθοδηγήσει στα Μυστήριά του και θα τον διδάξει την ιατρική σοφία.

Καταρχήν, ο Kalusuanga εξετάζει το θάρρος του επικαλεστή. Εμφανίζεται γιγαντιαίος και φοβερός προκειμένου να εξεταστεί ο μαθητής. Εάν ο απόστολος είναι θαρραλέος, θα καθοδηγηθεί στην ιερή επιστήμη των «Mamas».

Οι Γνωστικοί γιατροί της οροσειράς Νεβάδα της Santa Marta μαθαίνουν να θεραπεύουν την σύφιλη σε δεκαπέντε ημέρες. Θεραπεύουν τον τελευταίο βαθμός της λέπρας σε εννέα ακριβείς μήνες.  Θεραπεύουν τη φυματίωση σε δεκαπέντε ημέρες.

Δεν υπάρχει καμία ασθένεια που οι ArhuacoMamas’ δεν μπορούν να θεραπεύσουν, επομένως,  γελούν στην επιστήμη του εκπολιτισμένου αυτού του 20ου αιώνα.

Οι «Mamas» βεβαιώνουν ότι  για να φθάσει ο σύγχρονος πολιτισμός στο βαθμό του πολιτισμού των (Μάγιας),  εκατοντάδες έτη θα έπρεπε να περάσουν.

Επάνω στις καλυμμένες από πάγο κορυφές αυτής της οροσειράς της Νεβάδα στην Santa Marta, ζει ένας  γεμάτος δύναμη Σοφός Μυημένος, του οποίου η ηλικία είναι πραγματικά απερίγραπτη. Αυτός ο μεγάλος φωτισμένος ένας είναι ένας «Πρόεδρος Μαμά» της κυβέρνησης των Arhuaco Ινδιάνων.

Αυτός ο «Mama» έχει δυνάμεις πάνω στη δημιουργία στην ολότητά της. Είναι βαθιά λατρεμένος από όλους τους Ινδιάνους από ολόκληρη την οροσειρά Νεβάδα. Στην κατοχή του είναι ένα οκτάεδρο κρύσταλλο επάνω σε ένα τρίποδο, που απεικονίζει τις εικόνες όλων των ανθρώπων που βαδίζουν προκειμένου να συναντήσουν  αυτόν τον σεβάσμιο γηραιό, ανεξάρτητα από το πόσο απόμακροι είναι.

Οι «Μamas» εντοπίζουν ασθένειες με την τοποθέτηση μιας κρυστάλλινης σφαίρας πέρα από το σβέρκο του ασθενή.  Με τέτοιο τρόπο, εξετάζουν το εσωτερικό του οργανισμού εσωτερικά καλύτερα από εάν χρησιμοποιούσαν τις ακτίνες Χ. Χαμογελούν με περιφρόνηση στους περίπλοκους μηχανισμούς της επίσημης ιατρικής επιστήμης.

Εντοπίζουν την ασθένεια ενός άρρωστου προσώπου απλά με την τοποθέτηση της σφαίρας του γυαλιού πέρα από τον ιματισμό του ασθενούς , ακόμα κι αν ο ασθενής είναι από πολλά  μίλια μακριά.  Μπορεί οποιοσδήποτε από τους σύγχρονους επιστήμονες να το εκτελέσει αυτό; Πόσο ενδιαφέρον θα ήταν εάν κάποιος θα ανέβαλλε την πανεπιστημιακή ικανότητά τους με την καταβολή προσπάθειας να μελετήσει «την ιατρική των Μάγιας» στην οροσειρά Νεβάδα της Santa Marta  (Κολομβία).

Οι «Ταχυδακτυλουργοί» είναι η έκβαση του διανοητισμού χωρίς πνευματικότητα και ήταν αυτά τα άτομα  και είναι δυστυχία για αυτόν τον κόσμο.

Οι Ινδιάνοι γιατροί θεραπεύουν και πολλές από τις θεραπείες τους είναι στιγμιαίες επειδή ξέρουν να διαχειρίζονται κατάλληλα τα στοιχειώδη  από τους πολύ αρχαίους χρόνους.

Υπάρχουν επίσης ναοί του φωτός στην Taganga και στην  Gaira (Ατλαντική ακτή της Κολομβίας). Οι μεγάλοι Μυημένοι της Ακτίνας των Μάγιας κατοικούν   σε όλους εκείνους τους απόκρυφους ναούς. Ο μεγαλοπρεπής ναός της Οροσειράς Νεβάδα της  Σάντα Μάρτα  είναι το Ιερό Άδυτο  των υψηλότερων Μυημένων  της  οροσειράς .

Εκείνοι οι ναοί είναι στην κατάσταση Χίνας , αυτό είναι, μέσα στην τέταρτη διάσταση. Είναι οι μεγάλοι καθεδρικοί ναοί της Φύσης όπου οι  μεγάλοι σοφοί του «φιδιού» εδρεύουν.

Η ένδειξη προκειμένου να ταξιδέψουμε στο αστρικό σώμα στη μορφή που περιγράφηκε προέρχεται από τον   Kalusuanga, τον ισχυρό  Θεό, παιδί των επτά κόκκινων θαλασσών και των επτά ακτινών του Ήλιου.

Οι μαθητές θα βγαίνουν από τα φυσικά σώματα τους κάθε φορά που επιθυμούν να το κάνουν έτσι, όταν ασκούν την πρακτική. Κατά συνέπεια, θα παρευρεθούν στους ναούς της Ακτίνας των Μάγιας με τα αστρικά σώματα προκειμένου να παραληφθούν οι οδηγίες της ιατρικής σοφίας.

Οι υψηλοί «Mamas» Μύστες επικοινωνούν  με τους Mahatmas του Θιβέτ και ξέρουν τα φυτά της ασιατικής Ινδίας σε βάθος.

Ο Αρχηγός  των Ινδιάνων Arhuaco καταδύεται σε ένα μυστήριο δοχείο  γεμισμένο με ένα σπάνιο ποτό, κατόπιν, όταν βγαίνει από αυτό , το φυσικό σώμα του είναι ήδη μέσα στο αστρικό επίπεδο.  Κατ' αυτό τον τρόπο, σε μερικές στιγμές, μεταφέρεται με το φυσικό σώμα του οπουδήποτε θέλει.

Εντούτοις,  αυτοί οι σοφοί Ινδιάνοι είναι  παρά πολύ σιωπηλοί και ταπεινοί.
Επομένως, κανένα «εκπολιτισμένο» πρόσωπο δεν θα μάθει  τα μυστικά τους, εκτός αν το πρόσωπο έχει γίνει αντάξιο και του αξίζει να παραληφθεί ως μαθητής.

Πρέπει να δώσω ευχαριστίες σε αυτό το βιβλίο για τα άριστο αρχείο  που ο  Dionisito de Ia Cruz είχε την καλή διάθεση να μου δώσει για τις έρευνές μου σχετικά με την  Sierra Nevada. Κατοικεί στην «Finca Tierra Grata», που  βρίσκεται είκοσι χιλιόμετρα από το «Fundacion».

Πρέπει να δώσω επίσης τις ευχαριστίες σε έναν Ινδιάνο από το κράτος Bolivar στην Κολομβία, για τις πληροφορίες που μου επέτρεψε αυτό το βιβλίο. Οι πληροφορίες  ήταν θαυμάσιες.

Παρουσιάζω επίσης τις ευχαριστίες μου στον Δάσκαλο Παράκελσο, που επιθεώρησε και διόρθωσε  το αρχικό αντίγραφο αυτού του βιβλίου, με το στόχο που αυτό το βιβλίο θα ολοκληρώσει τη σοβαρή αποστολή του, η οποία έχει οριστεί σε αυτήν την Εποχή του  Υδροχόου.

Δίνω επίσης ευχαριστίες στον Δάσκαλο Kalusuanga για τη θαυμάσια ένδειξή του, η οποία θα επιτρέψει ειδικά σε εκείνους τους Λατίνο- Αμερικάνους  μαθητές οι οποίοι  είναι από  το πρωτόγονο  αίμα να έρθουν  σε επαφή με τους ναούς των Μυστηρίων της Ακτίνας των Μάγιας.

Υπάρχουν μερίδες από το κολομβιανό έδαφος όπου το πρωτόγονο αίμα είναι εξαιρετικά άφθονο,  όπως εμφανίζεται στο Δήμο της  Bocaya, παραδείγματος χάριν.

Οι μαθητές των οποίων το αίμα είναι εμφανώς «ινδιάνικο» θα μπορέσουν  να μάθουν να αναχωρούν με τα  αστρικά σώματά  τους με την ένδειξη του Δάσκαλου  Kalusuanga και για να λάβουν την εσωτερική οδηγία στους ναούς της Ακτίνας των Μάγιας , όποια είναι η εγγενής ακτίνα της Αμερικής.

Δίνω επίσης ευχαριστίες στους Δασκάλους Μορύα, Κουτ Ουμί, Ιπποκράτη και άλλους, για τη συνεργασία τους σε αυτήν την σοβαρή αποστολή η οποία μου  έχει εμπιστευτεί.

Επίσης, δίνω τις ευχαριστίες στον άγιο Γκουρού μου του οποίου το ιερό όνομα δεν πρέπει να εκφραστεί.

Εγώ, ο Samael Aun Weor, ο Δάσκαλος των Αιγυπτιακών Μυστηρίων, είμαι ο Μεγάλος Δάσκαλος του Υδροχόου, ο Ιδρυτής της Νέας Εποχής, ο Δάσκαλος  της Δύναμης.

Η ώρα των μεγάλων αποφάσεων έχει φθάσει και δεν υπάρχει χρόνος να σπαταληθεί. Παριστάμεθα στην τελευταία στιγμή αγωνίας αυτής της φυλλοβόλου και εκφυλισμένης φυλής.

Τώρα είναι ο χρόνος για μας να πιάσουμε  το ξίφος της Δικαιοσύνης προκειμένου να αποκαλύψουμε τους  προδότες και να ανατρέψουμε  τους τύραννους.


Samael Aun Weor






- 19/06/2011 - 
Για την μετάφραση του Πρόλογου Copyright Κυανός Δράκος

Δημοσίευση σχολίου